MU tewas lagi di halaman Sendiri

Mahsul Sejahtera
0
Luis Suarez
Liverpool naik ke tangga kedua dalam selepas Chelsea mengalami kekalahan mengejutkan dan Manchester City diikat oleh Southmpton.

Liverpool menumpaskan West Ham United 4-1 mengatasi Chelsea, yang tewas kepada Stoke buat kali pertama dalam era Liga Perdana Inggeris, dan City, yang terpaksa berpuas hati dengan keputusan seri di Southampton.

Manchester United , sementara itu , mengalami kesengsaraan yang lebih apabila mereka kalah di tempat sendiri kepada Newcastle manakala, di bahagian bawah, Crystal Palace teruskan kebangkitan mereka di bawah Tony Pulis dengan kemenangan ke atas Cardiff City dan Norwich City memperoleh kemenangan di West Bromwich Albion.

Oussama Assaidi menjaringkan gol pada masa kecederaan untuk memberikan Stoke City kemenangan 3-2 ke atas Chelsea memberikan Stoke kemenangan pertama ke atas Chelsea sejak tahun 1975.

Newcastle United mencatatkan kemenangan pertama mereka di Old Trafford dalam temph 41 tahun dan merupakan kekalahan kedua MU dalam empat hari di Manchester United hasil jaringan Yohan Cabaye mengakhiri penantian selama 15471 hari untuk Newcastle United menang di Old Trafford , dan meninggalkan United dengan perjuangan yang berat jika mereka mahu merebut empat pasukan teratas.

Keputusan penuh perlawanan malam tadi adalah seperti berikut:

Tuan Rumah Score Pelawat Stadium
Manchester United 0-1 Newcastle United Old Trafford (75,233)
Crystal Palace 2-0 Cardiff City Selhurst Park (23,705)
Liverpool 4-1 West Ham United Anfield (44,781)
Southampton 1-1 Manchester City The Friends Provident St Mary's Stadium (31,229)
Stoke City 3-2 Chelsea Britannia Stadium (25,154)
West Bromwich Albion 0-2 Norwich City The Hawthorns (23,675)
Sunderland 1-2 Tottenham Hotspur Stadium of Light (37,963)

Post a Comment

0Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Post a Comment (0)
To Top